~nuff ads...klik la disini ye~

Wednesday, 23 February 2011

alhamdulillah~Terima Kasih Allah.


bye2 WSX 8*2*...I always love u~but now...
.

...
i am a Legend~ WUX 8*6* is mine!!!

Monday, 21 February 2011

cream O cheese cake~my resipi!


yeahh!!!

sudah sukses sukses uat cheese cake.fyi,this is a NON-BAKE cake.
resipi sebenar diperoleh dari myresipi.com~
kalau sape nak uat kek ni,boleh la refer kt citu.ade macam2 kek lagi taw.huhu...


untuk kek seperti yg saya buat ni...
bahan-bahannya adalah....

untuk base cake :
  1. sebungkus biskut cream O yg panjang.
  2. marjerin planta
untuk cake plak :
  1. gula perang 3 sudu
  2. whip cream 150ml
  3. philadelphia cream cheese 250g
  4. esen vanilla 5 titis
  5. chocolate rices
  6. biskut cream O dalam 6 keping.
cara-cara untuk buat adalah seperti berikut:

untuk base:
  1. hancurkan biskut cream O dgn mnggunakan apa2 alat sekalipon.
  2. panaskan satu senduk marjerin Planta.pastikan planta sebab daisy masin.
  3. masukkan biskut yg telah dihancurkan td dalam kuali ataw periuk yg ade marjerin tu.
  4. kacau2 sesedap hati.
  5. masuk dalam bekas,apa-apa bekas pon boleh.then mampatkan.(jgn ketat sangat.nti jdi too hard utk dimakan.
  6. sejukkan dulu.
untuk kek pula :
  1. masukkan semua bahan sekaligus kecuali biskut cream 0 .
  2. putar abang halim!!ghehehehe..putar atau pukul la semua bahan tu sekuat hati sampai gebu.gebu tu mksd die da x ketul2 la n sebati.
  3. bila dah gebu2...campak la cream O tu.sblom campak,hancur2kan lah dulu k.
  4. letak atas base tadi.
  5. sejukkan.
  6. dan.........................





siap!!!



nk rasa x???meh2 datang bilik..sedap!!hihihi...


seminggu sebijik kek,lama-lama jadi apa???

Saturday, 19 February 2011

Lucky tersingkir dari gelanggang Raja Lawak 5.

Kumpulan Lucky tak cukup lucky la mlm ni.huhu...
undian tak cukup ke?
mereka tersungkur di minggu ke 7.huhu..

anyway,u are the best among the best Lucky!
semoga berjaya di masa akan datang eh.hehehe...

agak2 lah..sape bakal mnjadi raja Lawak musim ke 5 eh???

ako0 nk sokong Nazmi atau Man kot.huhu...yg len2 tu biasa2 je...

ok lah..terhibur mlm tdi mnonton Raja Lawak and tegelak2..huhu...



p/s : ada sesape ada filem silat lagenda x???tetiba teringin nk tgok lah~

rezeki~

aku anak pahang!!