~nuff ads...klik la disini ye~

Sunday, 9 January 2011

Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku hambar di AJL-25??




Lirik Lagu Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali


Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari


Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita



dari segi lagu..lagu ni best jugak.kn?kan kn??
lirik-pon ok!ala-ala puisi gtew..wpun klu x tgok lirik,xkn fhm dia nynyi apa.
penyanyi-cantik kot.sapa ckp die ni x cntik mmg nk kne ketuk lah.

tp semalam...bila dgr Live tym rehearsal AJL-25,trus teragak-agak nk ckp lagu ni apa...hambar sgt~xtaw la.mmg sgt bosan lah dia nya nyanyian dan mumbling.serius xakan tahu die sebut perkataan apa.dengan duduk2 dalam sangkar bagai...ermmm...
xtaw la naseb lagu ni malam ni...kite tggu dan lihat je lah k..hehe.

ermmm...agak-agak sapa bakal menang AJL-25???

persaingan sengit antara 14 lagu yang bertanding termasuk Faizal Tahir...yeaaaahhhh!!!

3 comments:

hanafijaafar said...

dulu masa dia kat kat uitm seksyen 17, bleh nmpk hari2. tak cantik pun, biasa je...

zuhanismohamed said...

yeke..
dengar kate semalam dia sakit tekak..mybe sebab tu hambar kot..

kita tunggu je malam ni..syg sebab lagu ni sedap kalau xnyanyi elok2 rugi btl..hehe

CGG said...

rezeki kebaya dia:)

comel baju ye smlm kan

rezeki~

aku anak pahang!!