~nuff ads...klik la disini ye~

Thursday 3 May 2012

Cinta buat Emelda dan Kasih Antara Kita


drama yang disiarkan di TV3 sekarang...sangat best cerita ni.cerita adaptasi novel Kasih antara Kita ni sangat la menarik.lakonan FIZO OMAR dan ALMY NADIA sangat menjadi.pasangan ini kelihatan sangt hebat...memang boleh menitiskan air mata lah kalau tengok cerita ni...
drama 24 episod ni akan berakhir malam ni...untuk sesiapa yang belum tengok cerita ni...jom tgok dekat tonton.my ...

pelakon lain yang berlakon dalam cerita ni pon hebat2...ada Erry Putra, Amran Ismail, Diana Amir, Aida Khalida, Mustapha Kamal, Rebecca Nural Islam dan ramai lagi...cerita ni memang berjaya mengalirkan air mata sesiapa yang menontonnya..serius...tak tipu.

tapi ada lah gak kelemahan cerita ni.contohnya penggunaan lagu latar cerita ni..terlalu banyak.ada kalanya mmg x sesuai dengan situasi pon..tapi ok lah...lagu indonesia pon banyak di gunakan.

ok lah..tak sabar nak tunggu malam ni...episod akhir..apakah nasib Emelda...bahagiakah Emelda bersama Aril Fatah? atau akan tergugatkah cinta mereka disebabkan rancangan jahat Zalida dgn Nazri??malam ni kita akan lihat k...

btw ,i belom baca lagi novel yang i dah beli...hehehe...nnti kita review novel plak k???hehehe....

1 comment:

RIZZNA said...

Jalan cerita yang memaparkan pengorbanan seorang wanita yang membakar diri untuk menerangi orang lain menjadi penguat semangat untuk wanita-wanita diluar sana. Watak Emelda yang tidak ubah seperti lilin itu merupakan satu watak yang sangat noble pada saya. Emelda mengorbankan seluruh hidupnya untuk menjaga kehormatan seseorang yang sangat dia sayangi dan berharap kembarnya itu pergi dengan tenang tanpa ada benci dalam diri orang lain.

Kadang-kadang Tuhan turunkan petir dan kilat,
Kita menangis mencari di mana hilangnya matahari,
Rupa-rupanya Tuhan hendak beri kita pelangi


http://cintaitumisteri.blogspot.com/2012/05/ku-ingin-kamu-cover-by-gfadz.html

rezeki~

aku anak pahang!!