~nuff ads...klik la disini ye~

Tuesday, 21 December 2010

off to Bali,Indonesia~22-26Dec.


peta bali...ke manakah hala tuju ku??

bertemu jodoh di Bali???hehehe....Insya allah~mahu langsung trus begini lah!!hehe..

staying here?off course not!!heehehe..beli t-shirt tu maybe~


antara pemandangan yang bakal dijamu oleh mata ku~


welcome to Bali!!!ok...sni tmpt wajib amek pic kt bali.ala-ala I Amsterdam tu lah.

jika duit berlebihan...akan cuba naik ni!!yeeehaaa.....suka-suka...

sumber:google image.

Ya Allah ya tuhanku,kau selamatkanlah farah hairuddin walau dimana dia berada,kau lindungilah perjalanannya,kau berkatilah percutiannya,kau berikanlah dia kegembiraan dan keredhaan setiap masa.kau jauhkanlah darinya sebarang malapetaka dan balabencana...semoga selamat pergi dan kembali . amin ya rabbal a'lamin~

“Maha Suci Tuhan yang telah memudahkan kenderaan ini untuk kami, sedang kami sebelum itu tidak terdaya menguasainya. Dan sesungguhnya kepada Tuhan kamilah, kami akan kembali!”

8 comments:

Bazilah said...

;( bai rarah. pegi leklok, amin

Jusri Best said...

pergghh, bnyak duit rah pegi bali..g ngn sape?

farah hairuddin said...

bye babas...huhuhu...doakan rah ye..

farah hairuddin said...

juci-pergi ngn kawan2 sekolah..hehehe...xde r bnyk sgt pon duitnye~

mestmaker101 said...

rah!!da kawin ke??

shaa bonitaa said...

dapat chance bercuti ni best sgt kan..heeeee~~

farah hairuddin said...

faqeh-kawen apenye..huhu...kan ako0 kte g honeymoon je..

farah hairuddin said...

sha-yup!!totally agree...hehehe.best gilooooo!!

rezeki~

aku anak pahang!!